منتديات ورد للفنون التشكيلية و اليدوية  

العودةالعودة   منتديات ورد للفنون التشكيلية و اليدوية > ورد للفنون منتديات عامة > الحوار العام الموضوعات الانسانيه النقاش الهادف النقد البناء

الحوار العام الموضوعات الانسانيه النقاش الهادف النقد البناء منتدى الحوار العام , النقاش الهادف و البناء للموضوعات الانسانية بما يتوافق مع المبدأ القائل : انت حر ما لم تضر

10-09-2012, 03:19 PM   #5
منى سامى
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: عيد ميلادك احلى عيد
المشاركات: 15,426

Facebook Twitter Google LinkedIn vkontakte messenger Digg
اختيار موفق يا اجمل هند
انا من عشاق كتابات احمد رجب الساخرة
يعطيكى الدواء فى ملعقة سكر
كنت بقرأ له مقال نص كلمه
موضوعك رائه حبيبتى متابعين معاك
شكرا هنوده دايما مميزة
__________________

signature

منى سامى غير متواجد حالياً  
11-04-2012, 01:08 PM   #6
هند
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الدولة: مصر - المنوفية
المشاركات: 10,714

ميرسي يا صافى على كلامك الجميل
شكرا لك
__________________

signature

هند غير متواجد حالياً  
11-04-2012, 01:12 PM   #7
هند
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الدولة: مصر - المنوفية
المشاركات: 10,714

انت عارفه موضوع الحواجب ده
زوجي هو أول واحد نبهنى أنى لما بتنرفز
حاجبى بيترفع زى الصورة

اكيد الزوج هو اللى هياخد باله من الحركه دى
لانها بتكون اول رد فعل طبيعى على كلامه
هههههههه
سموره الاموره
ربنا يخليلك الولد الجميل اللى ورث الحركه دى
اكيد هو اللى عسل
نورتينى بمرورك الجميل
شكرا لك
__________________

signature

هند غير متواجد حالياً  
11-04-2012, 07:08 PM   #8
هالة
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Jun 2007
الدولة: القاهرة - الاسكندرية
المشاركات: 26,207

شهر العسل اللي بيقولوا عليه
طلع زي كدبة ابريل
ههههههههههههه
الفرصة الوحيدة ان الواحد يعيش في عسل
انه يسكن برطمان عسل
ههههههههههه
لكن بلاش عسل نحل
احسن بيجيب لي حساسية في الحنجرة
مش باعرف اغني كام يوم
هههههههههههه
عسل مين ياستي
صلي على النبي
الواحد علشان يعيش في عسل
يعمل بالحكمة البوذية
لا ارى لا اسمع لا اتكلم
وهو يبقى تمام
وعلى رأي المثل
كل واحد عارف
شمس داره بتطلع منين
لكن اكيد مش بتطلع من العينين
هههههههههههه
تسلمي هنودتي حبيبة قلبي
والله ضحكتيني وما احوجنا للضحك
ربنا يبارك فيكِ
حبيبة قلبي
ويجعل كل ايامك
عثل في عثل
__________________

signature

هالة غير متواجد حالياً  
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ocllapseimg_forumrules تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

ward2u المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
العمر لحظات تعيش فى داخلنا ارواح الحوار العام الموضوعات الانسانيه النقاش الهادف النقد البناء 9 10-23-2014 12:21 AM
كائنات تعيش فى اعماق البحار may eljebri التصوير الفوتوغرافي صور فوتوغرافية تقنيات ابداع المصور الفنان 15 11-24-2013 10:27 PM
مسامير فى الحياة تعيش وتحب القطه الشقيه النحت منحوتات ابداع النحاتين العرب العالميين 15 01-08-2012 09:37 AM
قلوب تعيش وتنبض بكأس واحد من اللبن علا الاسلام منتدى ثقافي موضوعات ثقافية عامة خواطر شعر سيرة شعراء 6 05-11-2011 12:37 AM
تعلم كيف تعيش الحياة شذى الورود الحوار العام الموضوعات الانسانيه النقاش الهادف النقد البناء 2 03-05-2008 05:31 PM


الساعة الآن 10:02 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc