منتديات ورد للفنون التشكيلية و اليدوية  

العودةالعودة   منتديات ورد للفنون التشكيلية و اليدوية > ورد للفنون منتديات عامة > نكتة مصورة مكتوبة فزورة مسابقة صور مضحكة ثابتة متحركة

نكتة مصورة مكتوبة فزورة مسابقة صور مضحكة ثابتة متحركة نكتة مصورة مكتوبة فزورة صور مضحكة ثابتة متحركة مسابقات عادية مبتكرة

05-18-2012, 10:48 PM   #13
dr-obgy
شريك متألق
stars-2-3
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: my own world
المشاركات: 1,167

Facebook Twitter Google LinkedIn vkontakte messenger Digg
هند

ههههههه
فكرتينى باغنيه
ما تحسبوش يا **** ان الجواز راحه
وعلى رأى الاغنيه
لابد من بعد نار ونص درهم مرار
ولما ييجوا الصغار القلب ترقص عنيه
حقيقى كل تعب الاب والام بيهون قدام
ابتسامه فى عيون اطفالهم
شكرا لك د اوبجى



المال و البنون زينة الحياة الدنيا
و سبحان الله مهما كان البنى ادم ملوش فى وجع الدماغ
لكن وجع الدماغ اللى بييجى من اولاده بتقلب لفرح و سعادة
و الا كان الناس كلهم اتخلصوا من اولادهم
شكرا هند على مرورك
و ربنا يفرحك باولادك
تحياتى
dr-obgy غير متواجد حالياً  
05-21-2012, 09:42 PM   #14
dr-obgy
شريك متألق
stars-2-3
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: my own world
المشاركات: 1,167

زهرة حياتى

اختي الكريمة دكتورة ابجي
فكرني بالمثل اللى بيقول انتفي ريش جوزك
قبل مايلوف على غيرك
ههههههههههههههه
بسمة جميلة وموضوع طريف اسعدتينا به
تقبلي مروري


هههههه
المثل بيقول
قصقصىى ريش طيرك
مش جوزك خالص
ميولك عدوانية ههههههه
شكرا زهرة حياتى
نورتى
dr-obgy غير متواجد حالياً  
05-21-2012, 10:51 PM   #15
لؤلؤه الجنه
شريك جيد
stars-1-4
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
الدولة: مصر
المشاركات: 139

[]السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

هههههههه

ياحراااام الله يكون بالعون ههههه .... تسلمي أضحكتني كثيراً الصور
[/]
لؤلؤه الجنه غير متواجد حالياً  
05-22-2012, 08:50 PM   #16
dr-obgy
شريك متألق
stars-2-3
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: my own world
المشاركات: 1,167

mona nour

طبعا اهم شئ الانتعاش ده شئ سار جدااااااا لكل الاباء
شكرا لكِ


ربنا يرزقك باكبر قدر من الانتعاش
حتى يسعد قلبك
تحياتى
dr-obgy غير متواجد حالياً  
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ocllapseimg_forumrules تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

ward2u المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دراسة تفاحة بالوان الجواش بالخطوات المصورة هند منتدى تعليم فن الرسم التصوير اسس التصميم الابتكارى 11 08-13-2017 06:23 PM
حوض اسماك ونور الحياه بالالوان الجواش *عبير* منتدى تعليم فن الرسم التصوير اسس التصميم الابتكارى 21 06-04-2011 12:42 PM
ماتفكروش يا بنات ان الجواز راحه modi نكتة مصورة مكتوبة فزورة مسابقة صور مضحكة ثابتة متحركة 5 05-26-2011 04:49 PM
مين اللي واقف جنب عزوز ارواح نكتة مصورة مكتوبة فزورة مسابقة صور مضحكة ثابتة متحركة 12 01-26-2011 08:48 AM
اعرف شكل ابنك قبل الجواز القطه الشقيه الحوار العام الموضوعات الانسانيه النقاش الهادف النقد البناء 4 02-16-2010 03:42 PM


الساعة الآن 10:34 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc