منتديات ورد للفنون التشكيلية و اليدوية  

العودةالعودة   منتديات ورد للفنون التشكيلية و اليدوية > ورد للفنون منتديات عامة > نكتة مصورة مكتوبة فزورة مسابقة صور مضحكة ثابتة متحركة

نكتة مصورة مكتوبة فزورة مسابقة صور مضحكة ثابتة متحركة نكتة مصورة مكتوبة فزورة صور مضحكة ثابتة متحركة مسابقات عادية مبتكرة

01-31-2012, 04:57 PM   #21
نااانو
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Nov 2007
الدولة: مصر - القاهرة
المشاركات: 26,961

Facebook Twitter Google LinkedIn vkontakte messenger Digg
ملك منتدانا الغالى
الهندى هندى برضه
اسعدنى مرورك تعليقك


راس الهندى فى الحفظ والصون
__________________

signature

نااانو متواجد حالياً  
01-31-2012, 05:01 PM   #22
نااانو
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Nov 2007
الدولة: مصر - القاهرة
المشاركات: 26,961

منمونتى الجميلة
اعجبنى تعليقك الظريف
هنا كل واحد يعمل اللى عايزة
يشيل العمة يحطها براحته
تسلمى لى وتسلم لى ضحكتك
__________________

signature

نااانو متواجد حالياً  
02-01-2012, 06:13 AM   #23
saydsalem
شريك برونزي
stars-1-5
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
الدولة: مصر - المنوفيه
المشاركات: 214

تحيتي
د. السيد عبد الله سالم
__________________

signature

saydsalem غير متواجد حالياً  
02-02-2012, 10:53 AM   #24
نااانو
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Nov 2007
الدولة: مصر - القاهرة
المشاركات: 26,961

اخى السيلاوى الغالى

طول عمري اسمع المثل اللي بيقول
شايل على راسه طاجن سته
ولكن اول مره اشوف المثل على الواقع

اهلا بك وبتعليقك الظريف
الذى اضحكنى جدا
الحمدلله ان جاء اليوم
وشفت المثل على الحقيقة
لهم كل الحق ان يشيلوا كل الطواجن
ونحن نضحك عليهم
هههههههههه
شكرا لك
__________________

signature

نااانو متواجد حالياً  
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
الحفظ, الصون, الهندى, راس

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ocllapseimg_forumrules تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

ward2u المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الرسام الهندي بيجو ماثيو Biju Mathew ياسين محمد محي الدين منتدى الفنانين العالميين سيرة الفنانين رواد المدارس الفنية روائع اللوحات العالمية 16 11-23-2016 05:52 PM
المكياج الهندى وسحر الالوان هالة الاقتصاد التدبير التجارب المنزلية غرز كروشية تريكو تطريز الباترون الخياطة 14 12-10-2015 10:53 AM
السارى الهندى للمحجبات اناقه وحشمه Bulla الاقتصاد التدبير التجارب المنزلية غرز كروشية تريكو تطريز الباترون الخياطة 22 04-27-2014 11:52 PM
التمر الهندى Tamarindus indica نااانو الزهور النباتات موسم زراعة نبات زهرة شجرة اشجار فاكهة حدائق 13 08-19-2013 04:04 PM
النحات الهندي ديباترا جاكرابورتي ياسين محمد محي الدين النحت منحوتات ابداع النحاتين العرب العالميين 4 06-25-2010 04:59 PM


الساعة الآن 09:09 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc