منتديات ورد للفنون التشكيلية و اليدوية  

العودةالعودة   منتديات ورد للفنون التشكيلية و اليدوية > ورد للفنون منتديات عامة > نكتة مصورة مكتوبة فزورة مسابقة صور مضحكة ثابتة متحركة

نكتة مصورة مكتوبة فزورة مسابقة صور مضحكة ثابتة متحركة نكتة مصورة مكتوبة فزورة صور مضحكة ثابتة متحركة مسابقات عادية مبتكرة

01-28-2012, 11:00 AM   #13
نااانو
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Nov 2007
الدولة: مصر - القاهرة
المشاركات: 26,991

Facebook Twitter Google LinkedIn vkontakte messenger Digg
dr-obgy

شيخنا الهندى ده هيجيله انزلاق غضروفى


طبعا دكتورة لازم تحليل طبى
ولازم يفهم غلطه
ههههههههههههه
تسلمى لى حبيبتى
وتسلم لى ضحكتك الحلوة
__________________

signature

نااانو غير متواجد حالياً  
01-28-2012, 11:03 AM   #14
نااانو
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Nov 2007
الدولة: مصر - القاهرة
المشاركات: 26,991

طائر الكناري
اسعدنى مرورك بأجمل ضحكة


راس الهندى فى الحفظ والصون
__________________

signature

نااانو غير متواجد حالياً  
01-28-2012, 04:40 PM   #15
السيلاوي
شريك فنان
stars-2-6
 
تاريخ التسجيل: May 2011
الدولة: بلاد العرب أوطاني
المشاركات: 2,032

هههههههههههههه
ههههههههه
ههههه
طول عمري اسمع المثل اللي بيقول
شايل على راسه طاجن سته
ولكن اول مره اشوف المثل على الواقع
شايلين طواجن وحلل وكل مواعين البيت
وياخوفي يكون فعلا
شيل العمه شيل
تحت العمه فيل
وعلى فكره ممنوع دخول الهنود لميدان التحرير
بلاش يكون تحت العمه فلول
سلمت يداك اختي نانو
للصور الجميله والغريبه
__________________

signature

السيلاوي غير متواجد حالياً  
01-29-2012, 07:37 PM   #16
ملاك البستان
عضو في انتظار التفعيل البريدي
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: الايميل المسجل غير مستخدم
المشاركات: 5,657

ههههههههههههههههههههههههههههههه


شايل بيت متجول فوق راسو


ضحكتينى حبى


تسلمى لى ياقلبى عالعمم الشيالة


هههههههههههههههه


لكى ودى و وسلة وردى من بستانى الوردى

راس الهندى فى الحفظ والصون
ملاك البستان غير متواجد حالياً  
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
الحفظ, الصون, الهندى, راس

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ocllapseimg_forumrules تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

ward2u المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الرسام الهندي بيجو ماثيو Biju Mathew ياسين محمد محي الدين منتدى الفنانين العالميين سيرة الفنانين رواد المدارس الفنية روائع اللوحات العالمية 16 11-23-2016 05:52 PM
المكياج الهندى وسحر الالوان هالة الاقتصاد التدبير التجارب المنزلية غرز كروشية تريكو تطريز الباترون الخياطة 14 12-10-2015 10:53 AM
السارى الهندى للمحجبات اناقه وحشمه Bulla الاقتصاد التدبير التجارب المنزلية غرز كروشية تريكو تطريز الباترون الخياطة 22 04-27-2014 11:52 PM
التمر الهندى Tamarindus indica نااانو الزهور النباتات موسم زراعة نبات زهرة شجرة اشجار فاكهة حدائق 13 08-19-2013 04:04 PM
النحات الهندي ديباترا جاكرابورتي ياسين محمد محي الدين النحت منحوتات ابداع النحاتين العرب العالميين 4 06-25-2010 04:59 PM


الساعة الآن 09:24 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc