عرض مشاركة واحدة
07-19-2007, 06:18 PM   #7
زهرة الكاميليا
شريك استاذ
stars-2-7
 
تاريخ التسجيل: Jun 2007
الدولة: مصر - اسكندريه
المشاركات: 2,663
رد: ايدك معي ساعدني

الأخ العزيز السويدى

يا سلاااااااام اسرة متعاونة تمام ...

و كمان بيطبقوا المثل اللي بيقول

....لا تطعمني سمكة ...

علمني كيف أصطادها !!!!!
زهرة الكاميليا غير متواجد حالياً