عرض مشاركة واحدة
03-01-2010, 01:54 PM   #6
Aidy
شريك مميز
stars-2-2
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
الدولة: مصر - بوسعيد
المشاركات: 972

bulla

انا طول عمرى اعرف ان المثل بيقول
القرد فى عين امه غزال
معرفش فى بعض الاحيان ممكن يكون
القرد فى عين امه كلب!!!!!!
هههههههههههههههههههههه
صورة جميلة اوى
ومنتظرين صورة الاسبوع الجاى


تسلمي
بوله
علي مرورك وكلماتك الرقيقة
واكيد القرد الوقتي في عين امه كلب
هههههههههه
Aidy غير متواجد حالياً