عرض مشاركة واحدة
02-01-2014, 03:30 PM   #24
هند
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الدولة: مصر - المنوفية
المشاركات: 10,714

الحقيقه انتى اللى غلطانه
المثل بيقول اختار الرفيق قبل الطريق
ودول ضيوف هيدخلوا بيتك مش بس رفقه طريق
ههههههه
الغاليه زينب
شكرا لك على الحكايه الجميله

__________________

signature

هند غير متواجد حالياً