عرض مشاركة واحدة
04-01-2013, 08:58 AM   #3
هند
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الدولة: مصر - المنوفية
المشاركات: 10,714

قبل الزواج كان لى 6 نظريات عن تربية الابناء
وبعد الزواج اصبح عندى 6 ابناء ولا شئ من النظريات

هههههههه
عنده حق حتى المثل الشعبى بيقول
اللى على البر عوام
ما اسهل الكلام وما اصعب التطبيق
الغاليه ارواح
كلمات بسيطه تخفى معانى عميقه
شكرا لك
__________________

signature

هند غير متواجد حالياً