عرض مشاركة واحدة
05-28-2012, 08:58 PM   #9
علا الاسلام
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: عيد ميلادك احلى عيد
المشاركات: 4,553

[]الولد الكبير بيفكرنى بالمثل اللى بيقول يا شر اشتر
و النونو الصغير يا حرام .. عايز اللى ينجده منه
لا حول ليه و لاقوة .. مفزوع و بيصرخ يا حرام
غاليتى العسولة منى
شكرا لك
أسعد الله قلبك بكل خير[/]
__________________

signature

علا الاسلام غير متواجد حالياً