عرض مشاركة واحدة
04-08-2008, 07:48 AM   #3
moh004
vip
star6
 
تاريخ التسجيل: Jun 2007
الدولة: مصر - بورسعيد
المشاركات: 5,314

الغالية مبدعه
قبل تعليقك قرأت القصة وضحكت
من دهاء صاحبة الستة وسذاجة المتسلطة
وقد تحملتها مدة لاتقل عن ستة سنوات
والزمن مخفي ومختزل بحرفية صاحبة القصة
في الستة اولاد وكما يقول المثل الشعبي المصرى
كتر البكا يعلم النواح
ومع تهميش دور الزوج في القصه
شعرت انه شريك في تدبير الحيلة ليطبق المثل القائل
شيل ده من ده يرتاح ده عن ده
الغالية هالة

استمتعت بأقصوصتك و باسلوبك الخاص
و اتذكر البرنامج الاذاعي الشهير بمصر
الي ربات البيوت
لاحتوائه على قصة يوميه
تبدأ بسيطة و تنتهي بعقدة درامية
لاتحل الا في اليوم التالي
في انتظار حكاية جديدة
من حكايات انا و غيرى
__________________

signature

moh004 متواجد حالياً