عرض مشاركة واحدة
04-24-2012, 11:49 PM   #10
علا الاسلام
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: عيد ميلادك احلى عيد
المشاركات: 4,554

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منى سامى
[]عندك حق يا علا والله
كلامك جميل جدا
فكرنى بالمثل القائل
اعمل الخير وارميه البحر
بس انا بقول اعمل الخير والقه فى السماء
يتساقط على الارض خير وعطاء
واكيد ربنا هيجازيك خير الجزاء
لانك تفعله لوجه الله فسوف يضاغفه الله لك اضعاف
ويكون جزاؤه ليس لك وحدك وانما لاولادك من بعدك
تسلمى يا اجمل علا
موضوع رائع حبيبتى يبعث الامل والتفؤل فى النفس
ربنا يجزيك خير الجزاء ياقمر[/]
[]
غاليتى العسولة منمونة
نورتينى بتواجدك الغالى
و أسعدتينى بردك الطيب الجميل
كل الشكر و الود و التقدير
جزاك الله خير الجزاء
[/]

__________________

signature

علا الاسلام غير متواجد حالياً