عرض مشاركة واحدة
04-06-2012, 09:23 AM   #13
علا الاسلام
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: عيد ميلادك احلى عيد
المشاركات: 4,552

dr-obgy[]
اقتباس:
طبيبتنا الشامله و اختنا الغالية علا الاسلام
الف مبروك افتتاح عيادتك الشاملة بورد للفنون
وان شاء الله تكون فاتحة خير عليك
وربنا يعينك يا قمر
بارك الله فيك
أختى الغالية دكتورة أوبجى
أهلا و سهلا بك غاليتى فى عيادة ورد للفنون
وطبعاً زى ما بيقول المثل : البيت بيتك
وإحنا زُمل وأهل كار واحد
نورتينى يا الغالية
تسلمين ويسلم حضورك الغالى
ويا رب أقدم شئ مفيد يستفاد منه الجميع إن شاء الله
وما توفيقى إلا بالله
كل الشكر والتقدير والاحترام
جزاكى ربى خير الجزاء

[/]
__________________

signature

علا الاسلام متواجد حالياً