عرض مشاركة واحدة
10-18-2011, 09:15 AM   #4
علا الاسلام
مراقب عام
Crown5
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
الدولة: عيد ميلادك احلى عيد
المشاركات: 4,553

جعلك صندوق لمتاعبه وتعاسته في لحظات
حزنه ونسيك في فترات فرحه


فكرتنى بالمثل اللى بيقول :
فى الحزن مدعية و فى الفرح منسيه
و على أية حال يجب على الانسان مشاركة أخيه و مساعدته
و يحتسب الأجر عند الله سبحانه و تعالى
فمن فرج عن مسلم كربة من كرب الدنيا
فرج الله عنه كربة من كرب يوم القيامة

جزاك الله خيرا أخى الكريم
__________________

signature

علا الاسلام متواجد حالياً