عرض مشاركة واحدة
07-21-2011, 08:30 PM   #3
برتقاله
شريك برونزي
stars-1-5
 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 220

الجميله المركيزه ... عجبنى الموضوع جدا فكرتينى بالمثل اللى بيقول ودنك منين يا جحا ..يقال هذا المثل للشخص الذى يبحث عن الحل بأطول وأصعب الطرق...تسلمى
برتقاله غير متواجد حالياً